شناسهٔ خبر: 22964157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شهرستان بانه:

امیدواریم در سنوات آینده جشنواره داستان بانه در سطح بین المللی برگزار شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان بانه خواستار راه اندازی دبیرخانه دایمی جشنواره داستان بانه شد و گفت: امیدواریم در سنوات آینده جشنواره داستان بانه در سطح بین المللی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

محمد فلاحی،فرماندار بانه امروز (۲۱ آذر) در حاشیه یازدهمین دوره جشنواره داستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه نخستین دوره این جشنواره سال 77 در بانه برگزار شد، گفت: دهمین دوره سراسری ابن جشنواره در سال 91 برگزار شد و تا سال جاری  به دلایلی برگزاری آن متوقف شد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی شهرستان بانه خلا برگزاری جشنواره ای فرهنگی و هنری در این دیار احساس می شد بنابراین تصمیم به برگزاری دهمین دوره جشنواره سراسری بانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گرفته شد.

 

وی اظهارداشت: با همکاری انجمن های فرهنگی و هنری فعال در این شهرستان مقدمات برگزاری این دوره از جشنواره انجام شد.

 

فرماندار شهرستان بانه اضافه کرد: امیدواریم با راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری بانه در این شهر شاهد استمرار آن در سنوات آینده باشیم.

 

فلاحی ادامه داد: بی شک با تحقق مسئله مذکور می توان در دوره های آینده از داستان نویسان کشورهای همسایه هم چون ارمنستان، ترکیه، افغانستان برای حضور در این جشنواره دعوت و انرا در سطح بین المللی برگزار کنیم.

نظر شما