شناسهٔ خبر: 22961890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بانه:

شورا و شهرداری بانه از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری حمایت می کنند

خبرگزاری شبستان: رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بانه گفت: شورا و شهرداری بانه در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این منطقه همواره حامی برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، بختیار مولایی امروز (21 آذر) در افتتاحیه یازدهمین جشنواره داستان بانه گفت: بانه فقط شهر توریستی نیست بلکه از لحاظ فرهنگی نیز دارای پتانسیل های فراوانی است.

 

وی عنوان کرد: بی شک برگزاری و تداوم چنین رویداد فرهنگی و هنری نشان از جایگاه والای هنر نویسندگی بین مردم این شهرستان است.

 

وی اظهارداشت: بانه زادگاه عالمان و نویسندگان برجسته ای هم چون ابراهبم یونسی و عطا نهایی است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بانه ادامه داد: فرهنگ اولویت انسان ها را در دستیابی به ارزش های والا، صحیح و غلط، زشتی و زیبایی تعیین می کند.

 

مولایی با بیان اینکه توسعه شهری زمانی محقق می شود که با توسعه فرهنگی همراه باشد، خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی هم منجر به توسعه پایدار در جامعه خواهد شد.

 

وی برگزاری جشنواره داستان بانه را برند فرهنگی هنری این شهرستان خواند و بیان کرد: با ایجاد دبیرخانه دائمی این جشنواره امیدواریم سال های آینده شاهد برگزاری ان در سطح بین المللی باشیم.

 

وی اظهارداشت: شورا و شهرداری بانه در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این منطقه همواره حامی برگزاری چنین برنامه هایی هستند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بانه خاطر نشان کرد: با اولویت بندی امور فرهنگی و اختصاص بودجه شهری از برنامه های این حوزه حمایت می کنیم.

نظر شما