به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، طرح های پژوهشی این دانش آموزان در بین طرح های سایر دانش آموزان حائز رتبه کشوری شده و به ثبت ملی یا به مرحله تولید صنعتی رسیده است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: پژوهش های برتر دانش آموزی می تواند در 138 مرکز رشد و پارک های علم و فناوری به محصول تبدیل شود.
منصور غلامی افزود: آزمایشگاه های مرکزی و مرجع در نمایشگاه ها و پژوهش سراها شکل گرفته است و دانش آموزان پژوهشگر می توانند از این آزمایشگاه ها برای تحقیقات پژوهشی خود استفاده کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: تعداد پژوهش سراهای دانش آموزی در 4 سال اخیر با یک رشد 2 برابری به 640 پژوهش سرا رسیده است.
علی زرافشان افزود: تا پایان سال تحصیلی در هر منطقه آموزش و پرورش یک پژوهش سرای دانش آموزی راه اندازی خواهد شد.
دانش آموزان پژوهشگر کشورمان تنها در 10 سال اخیر توانستند بیش از 180 طرح، اختراع و ابتکار را به ثبت ملی برسانند.
∎
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: پژوهش های برتر دانش آموزی می تواند در 138 مرکز رشد و پارک های علم و فناوری به محصول تبدیل شود.
منصور غلامی افزود: آزمایشگاه های مرکزی و مرجع در نمایشگاه ها و پژوهش سراها شکل گرفته است و دانش آموزان پژوهشگر می توانند از این آزمایشگاه ها برای تحقیقات پژوهشی خود استفاده کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: تعداد پژوهش سراهای دانش آموزی در 4 سال اخیر با یک رشد 2 برابری به 640 پژوهش سرا رسیده است.
علی زرافشان افزود: تا پایان سال تحصیلی در هر منطقه آموزش و پرورش یک پژوهش سرای دانش آموزی راه اندازی خواهد شد.
دانش آموزان پژوهشگر کشورمان تنها در 10 سال اخیر توانستند بیش از 180 طرح، اختراع و ابتکار را به ثبت ملی برسانند.