شناسهٔ خبر: 22956956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعزام اعضای کانون های مساجد یزد به مسابقات قرآنی کشوری « مدهامتان»

خبرگزاری شبستان: اعضای منتخب مرحله استانی یزد به مرحله کشوری مسابقات قرآنی « مدهامتان» در مشهد مقدس اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی « مدهامتان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: تعداد 12 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی « مدهامتان» روز گذشته ( 20 آذر) به مرحله کشوری این دوره از مسابقات در مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی افزود: در رشته قرائت علیرضا میرجلیلی، حسین خسروی، امیر عباس مزیدی و مرتضی محمدی فر و در بخش خواهران نیز فائزه سادات قریشی نسب از یزد و مهدیه مسعودی برگزیدگان مرحله استانی بودند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: همچنین در رشته حفظ کل برادران نیز امیرحسین عطارزاده؛ محمدداود فلاحی؛ امیر میرجلیلی و در بخش خواهران نیز فاطمه تقی زاده؛ مهدیه شمس و اعظم السادات میرجلیلی به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

 

رستگاری گفت: رشته حفظ 20 جز قرآن نیز از دیگر رشته های این دوره از مسابقات بود که در بخش برادران علیرضا رحمانی و در ترتیل محمدمهدی میرجلیلی وحیدرضا میرجلیلی؛ علیرضا افتخاری پور و در بخش خواهران نیز فاطمه السادات میرکریمی، زهرا جمالیون و در رشته اذان نیز میبن باوفا به این مسابقات اعزام شدند.

 

نظر شما