شناسهٔ خبر: 22994672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد:

معرفی برنامه های فرهنگی هنری مساجد در شبکه تابان یزد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت معرفی فعالیت های مساجد به مردم گفت: برنامه های فرهنگی هنری مساجد استان در شبکه تابان یزد معرفی می شود.

صاحب‌خبر -

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به معرفی مساجد استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: در راستای معرفی مساجد فعال در استان، صدا و سیمای مرکز یزد و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد اقدام به تهیه و تنظیم برنامه تلویزیونی « خانه دوست » کرده اند.

 

وی افزود: در این برنامه مساجد فعال در زمینه فعالیت های فرهنگی  و هنری معرفی می شوند و به عنوان الگویی در راستای مسجد طراز اسلامی برنامه ها و اقدامات خود را ارائه می کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: تاکنون از مساجد امام حسن مجتبی(ع) ( کانون کریم آل طه)، چهارده معصوم امامشهر(کانون چهارده معصوم)، امام سجاد (ع) (علقمه امامشهر)، امام رضا(ع)( علی بن موسی الرضا)، جامع رحمت آباد( کانون جامع رحمت آباد) ، امام حسین (ع)(کانون والعادیات)، امام حسین (کانون فجر امید) این برنامه تهیه و پخش شده است.

 

رستگاری ادامه داد: همچنین در این راستا این برنامه از کانون های مهدیه شاهدیه( کانون مهدیه شاهدیه)، امام حسین(ع) ( کانون ذاکری نیا) تهیه شده است که در روزهای آینده پخش می شود.

 

وی گفت: این برنامه در روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 17 و 30 دقیقه و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه نیز در ساعت 11 الی 13 پخش می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: این برنامه با هدف انتقال تجربیات موفق مساجد و معرفی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد و به خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد و همچنین گزارشی از فعالیت های هیات امنای مساجد، پایگاه های بسیج است.

 

رستگاری در پایان گفت: این برنامه همچنان توسط صدا و سیمای مرکز یزد و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد پیگیری می شود و با معرفی مساجد، این برنامه جهت پخش در شبکه تابان اقدام می شود.

نظر شما