شناسهٔ خبر: 22981238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امروز به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان قم :

بازارچه بانوان مسجدی افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: بازارچه بانوان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان در قم، واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی ، فرهنگ سازی اشتغال و کارآفرینی ، توسعه تولیدات خانگی و صنایع دستی ، درآمد زایی برای زنان خانه دار و گفتمان سازی حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه ای تحت عنوان زنان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی  را افتتاح کرد .

 

این بازارچه امروز( 22 آذر) در بوستان نرگس قم واقع در خیابان شهید صدوقی(زنبیل آباد) آغاز به کار کرد و تا فردا ساعت 14 ادامه خواهد داشت.

 

این بازارچه  در 5 بخش و در قالب یکصد غرفه برگزار شده است و در این دو روزپذیرای بانوان می باشد.

 

این بازارچه فرصتی در جهت فروش و عرضه محصولات خانگی بانوان مسجدی ( رب انار و گوجه ،ترشیجات ، سبزی خشک و...)، محصولات روستایی بانوان مسجدی ( بادام ، گردو ، برگه و...) ،محصولات هنری بانوان مسجدی ( کیف چرم ، عروسک و لباس بافتنی و...) ،محصولات عفاف و حجاب برای بانوان فعال در عرصه مساجد می باشد .

 

 لازم به ذکر است فردا (۲۳آذر) ساعت  ۱۵ همزمان با اختتامیه بازارچه اقتصاد مقاومتی جشنواره غذا به سبک ایرانی اسلامی نیز برگزار می شود .

نظر شما