شناسهٔ خبر: 22956712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعزام منتخبین قرآنی هرمزگان به مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره مدهامّتان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان گفت: برترین های دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان استان هرمزگان به مرحله کشوری این دوره مسابقات که به میزبانی خراسان رضوی برگزار می شود، به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام احمد پهلوانی در مراسم بدرقه کاروان منتخبین قرآنی، عنوان کرد: 13 نفر از نخبگان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان عصر روز گذشته(20 آذر) بوسیله قطار از بندرعباس عازم شهر مشهد محل برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامّتان شدند.

 

وی افزود: از این تعداد سه نفر خواهر، سه نوجوان و 7 نفر از جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرها و روستاهای مختلف استان هرمزگان بودند که تا 24 آذر در مشهد حضور خواهند داشت.

 

حجت الاسلام پهلوانی ادامه داد: در بخش برادران سه نفر در رشته قرائت، دو نفر در رشته حفظ کل، یک نفر در رشته حفظ 20 جزء، یک نفر در حفظ پنج جزء، دو نفر اذان، یک نفر ترتیل از کانون های مساجد هرمزگان در مرحله نهایی مدهامّتان حضور دارند.

 

وی اضافه کرد: در بخش خواهران نیز دو نفر در رشته قرائت و یک نفر در رشته حفظ کل با برترین های سایر استان ها به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است؛ مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان از 21 آغاز و تا ٢۴ آذر ماه در مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

نظر شما