شناسهٔ خبر: 22975960 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اعلام مقام‌آوران سی‌و‌هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

گروه مسابقات: اسامی برگزیدگان مرحله سراسری سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش طی این هفته از 18 تا 21 آذرماه در اصفهان با حضور فرماندهان لشکری و کشوری برپا شد که طی آیین اختتامیه از برترین‌ها با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.
در بخش کارکنان پایور در رشته قرائت تحقیق به ترتیب رضا نجفی، کیومرث حبیب‌زاده، حمیده مولایی، رشته قرائت ترتیل، سیدباقر حیدری، علی‌اکبر خواجه، محمدرضا لک‌زایی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین در رشته اذان نیز عباس مهرجو حائز مقام اول، روح‌الله فاطمی‌نیا و حسین مهری شندی به صورت مشترک حائز مقام دوم و محمدرضا شریف‌زاده حائر رتبه سوم شدند.
همچنین در بخش کارکنان نیز در رشته حفظ کل مسعود فراهانی، علیرضا کشاورز و کاظم ابدالی حسنوند توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند و در رشته حفظ 25 جزء نیز مهرداد خلیلی و اکبر قاسمی حائز رتبه اول و دوم و در رشته حفظ 20 جزء نیز حامد عالی خانی، سیدمحمدرضایی و جواد زارع ثانی، در رشته حفظ 15 جزء حسن نسیمی، مجید چگینی و سجاد گوهری، در رشته حفظ 10 جزء نیز حمیدرضا فرضی، مجتبی مشفقی و فتحعلی ولی‌محمدی، در رشته حفظ پنج جزء نیز مصطفی قاسم‌زاده، معین‌الدین باقری و عبدالعلی کهریزی و در رشته حفظ سه جزء نیز حمیدرضا جمشیدزاده، ناصر امامی و ضامن زاهدجود توانستند، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.
بنابر گزارش ایکنا در رشته مفاهیم سطح دو نیز مسعود پرگر، محمد رجنی واسماعیل محمدی‌آذر و در رشته مفاهیم سطح یک نیز علی یاراحمدی، سلطانعلی باقری و پیمان فرهادی به عنوان منتخبان اول تا سوم معرفی شدند.
در بخش کارکنان وظیفه نیز در رشته قرائت تحقیق سجاد علیپور، سیدحجت‌الله حسینی و محمد پیریایی، رشته قرائت ترتیل مسعود عموهاشم، محمدعلی شریفات و حسن مهدی‌زاده، رشته اذان محمدعلی عیوضی، سیدعلی زارع‌حسینی و حسین ابوالحسنی توانستند رتبه اول تا سوم را کسب کنند.
همچنین در مقطع کارکنان وظیفه در رشته حفظ کل محمد رسولی، ابراهیم ابراهیم و جلال‌الله صادقی، رشته حفظ 25 جزء سیدحامد مهدی‌زاده، محمد روان و محسن سواری به عنوان حائزین مقام‌های اول تا سوم شناخته شدند. همچنین در رشته حفظ 20 جزء محمدامین نجفی و صادق فرود رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند. رشته حفظ 15 جزء عاصف احمدی، مهدی امیری و خالق رسول پور، در رشته حفظ 10 جزء نیز باقر اسلامی تبار، ابراهیم بهمن، حسین ارزانی، در رشته حفظ پنج جزء علی نزالی، ناطق انصوری سواری و حسین اسمعیل و رشته حفظ سه جزء نیز جعفر سواری، بهرام غراوی، مهدی مرادی مقام‌های اول را سوم را از آن خود کردند.
در همین مقطع نیز در رشته مفاهیم سطح دو طاهر رفیعی، مرتضی مصاحبه و مجید قنبری و مفاهیم سطح یک سعید عطاری، محمدباقر نامدارمقدم و یونس سروش رتبه‌های اول تا سوم را بدست آورند.

برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا که سوم تا ششم دی‌ماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

نظر شما