شناسهٔ خبر: 22946394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رسیدگی به درخواست 20 شهروند در نخستین ملاقات عمومی با شهردار بیرجند

در نخستین ملاقات عمومی شهردار بیرجند با مردم به درخواست 20 شهروند رسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بیرجند ؛ صبح امروز در نخستین ملاقات عمومی شهردار بیرجندبا شهروندان در نمازخانه شهرداری بیرجند درخواست 20 شهروند در خصوص مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری مطرح شد.

جاوید،شهردار بیرجنددر این دیدار گفت: مشکلات مردم در حوزه شهری بیرجند پیگیری و گره‌گشایی می‌شود و تلاش می‌شود که هیچ یک از مراجعه کنندگان ناراضی برنگردند.

وی افزود:با برگزاری ملاقات‌های مردمی، درخواست‌های شهروندان در حوزه شهری بیرجند پیگیری و گره‌گشایی می‌شود که بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری به موانع پیش روی توسعه همگون شهری مربوط می‌شود.

شهردار بیرجند گفت: تمامی مدیران حوزه شهری همکاری لازم برای رفع مشکل مطرح شده توسط شهروندان را دارند و در این راستا دلسوزانه به پیشنهادات ارباب رجوع توجه کرده و راهکار ارائه می‌دهند.

جاوید افزود: در این نشست برخی مدیران حوزه شهری حضور داشتند که با همفکری آنان و حتی تماس با فرماندار راهکارهایی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری به موانع پیش روی توسعه همگون شهری مربوط می‌شود،گفت:برخی از مراجعه کنندگان به نمایندگی بخشی از اهالی یک محل یا گروهی از افراد در این ملاقات حضور یافته و رفع مشکلات این فرد به منزله حل مشکل یک محله یا گروه است.

شهردار بیرجند افزود: حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری بیرجند نیز به خوبی فعالیت کرده است و مسایل مطرح شده در این ملاقات را بررسی کرده و راهکار نیز ارائه داد.

انتهای پیام/ب

نخستین ملاقات عمومی با شهردار بیرجند

نظر شما