شناسهٔ خبر: 22947314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پیگیری درخواست‌های شهروندان بیرجندی

شهردار بیرجند گفت: با برگزاری ملاقات‌های مردمی، درخواست‌های شهروندان در حوزه شهری بیرجند پیگیری و گره‌گشایی می‌شود که بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری به موانع پیش روی توسعه همگون شهری مربوط می‌شود.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / محمدعلی جاوید صبح امروز در نخستین ملاقات عمومی با شهروندان در نمازخانه شهرداری بیرجند اظهار داشت:  مشکلات مردم در حوزه شهری بیرجند پیگیری و گره‌گشایی می‌شود و تلاش می‌شود که هیچ یک از مراجعه کنندگان ناراضی برنگردند.

وی اظهار داشت: تمامی مدیران حوزه شهری همکاری لازم برای رفع مشکل مطرح شده توسط شهروندان را دارند و در این راستا دلسوزانه به پیشنهادات ارباب رجوع توجه کرده و راهکار ارائه می‌دهند.

شهردار بیرجند گفت: در این نشست برخی مدیران حوزه شهری حضور داشتند که با همفکری آنان و حتی تماس با فرماندار راهکارهایی اندیشیده شده است.

وی افزود: بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری به موانع پیش روی توسعه همگون شهری مربوط می‌شود.

جاوید بیان کرد: برخی از مراجعه کنندگان به نمایندگی بخشی از اهالی یک محل یا گروهی از افراد در این ملاقات حضور یافته و رفع مشکلات این فرد به منزله حل مشکل یک محله یا گروه است.

شهردار بیرجند تاکید کرد: حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری بیرجند نیز به خوبی فعالیت کرده است و مسایل مطرح شده در این ملاقات را بررسی کرده و راهکار نیز ارائه داد.

در نخستین ملاقات عمومی شهردار بیرجند با شهروندان، درخواست 20 شهروند بررسی شد./ تسنیم

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما