شناسهٔ خبر: 22941957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره "بهشت در قاب تصویر

زمان ارسال آثار به جشنواره بهشت در قاب تصویر" تا پایان آذرماه جاری تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دفتر تخصصی سینما  گفت: در  این جشنواره که به همت دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  برگزار می شود  تولیدات رسانه ای تصویری مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی استان به معرض تماشا قرار می گیرد .

مصطفی حیدری افزود:   هدف اصلی این جشنواره  در اولویت اول توانمند سازی آثار فرهنگی و عرضه درست آثار مراکز فرهنگی می باشد.

به گفته وی  این جشنواره شامل بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن، اینفوموشن، کلیپ تصویری، کلیپ صوتی و فیلم‌نامه است .

رئیس دفتر تخصصی سینما بیان کرد: از جمله بخش‌های ویژه حاضر در این جشنواره می توان به  موضوعاتی چون "تجلی قرآن در جامعه" و "شهید حججی" با محوریت معرفی فعالان گمنام اشاره کرد.

مصطفی حیدری  با اشاره به اینکه مخاطبین جشنواره بهشت در قاب تصویر فعالان مراکز فرهنگی و هیئت های مذهبی هستند افزود: این جشنواره با ایجاد بستری مناسب جهت شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوان مراکز فرهنگی در عرصه‌های هنری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه  باتوجه به ارتقا کیفیت اثار استقبال از این جشنواره هرسال روبه افزایش است و این امر سبب شده تا امسال جدا از جنبه رقابتی  برنامه‌ای برای جمع‌آوری آثار برتر  نیز در نظر گرفته شود.

 رئیس دفتر تخصصی سینما گفت: علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین جشنواره "بهشت در قاب تصویر" می ‌توانند در زمینه موضوعات مذهبی، آیینی چون سوگواره‌ها، میلاد و اعیاد اهل بیت(علیهم السلام)، مناسبت‌های ملی مذهبی، ویژه برنامه‌هایی چون اعتکاف، روز عرفه، مهدویت و دیگر موضوعاتی مانند نهضت جهانی انتظار، گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فرهنگ پایداری و سبک زندگی ایرانی اسلامی به ساخت و فعالیت در مورد آثار خود بپردازند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آذرماه تمدید شده که هنرمندان و علاقه‌مندان برای فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با جشنواره و ثبت آثار و اطلاع از قوانین شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی WWW.SIMORGHFILMESF.IR مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره بهشت در قاب تصویر

نظر شما