شناسهٔ خبر: 67579496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیکر پیشکسوت عرصه رسانه و جانباز دفاع مقدس در خرم آباد تشییع شد

پیکر «حسن مرادی»، پیشکسوت لرستانی عرصه رسانه و جانباز دفاع مقدس در خرم آباد تشییع و تدفین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، پیکر «حسن مرادی»، پیشکسوت لرستانی عرصه رسانه و جانباز دفاع مقدس امروز، (دوشنبه) با حضور حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم از محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشییع و در قطعه والدین شهدا و جانبازان گلزار شهدای شهر خرم‌آباد به خاک سپرده شد.

زنده‌یاد  حسن مرادی متولد شهرستان خرم‌آباد بود که در  نوجوانی با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در قالب عکاس جنگ در انتقال مفاهیم هشت سال دفاع مقدس نقش به سزایی داشت.

او پیش از این کار رسانه‌ای خود را با عکاسی در دوران انقلاب و همکاری با روزنامه کیهان و سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرده بود.

زنده‌یاد حسن مرادی در بسیاری از عملیات‌های جنگ از جمله فتح‌المبین، کربلای ۵ و فاو حضور داشت و بیش از پنج هزار قطعه عکس و هفت هزار فیلم را از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به یادگار گذاشت و پس از پنج سال حضور در جبهه به درجه جانبازی نائل شد.

سرانجام این جانباز سرافراز و خبرنگار و عکاس انقلابی در شب اول محرم پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی به دیدار حق شتافت.

انتهای پیام/

 

نظر شما