شناسهٔ خبر: 22918918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

حضور نماینده مردم کاشمر در هنرستان رازی

مراسم صبحگاه هنرستان فنی حرفه ای رازی با حضور نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اداری برگزار شده و بازدید از کارگاه ها صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی٬نماینده مردمی شهرستان کاشمر که به همراه شهردار و مسئولین اداری در هنرستان فنی حرفه ای رازی حضور یافته بود از کلاس و کارگاه های این هنرستان بازدید کرد‌.
در ابتدای ورود بنیادی نماینده مردم به مدرسه٬دانش آموزان فرزانه به استقبال رفتند. و مدیر هنرستان پس از خوش آمد گویی به دکتر بنیادی گفت:از نماینده پر تلاش شهرستان تشکر میکنیم که مدرسه ما را مورد ارزیابی قرار میدهند.

در ادامه معاون متوسطه دوم توضیحاتی راجع به رشته های این هنرستان داده و خاطر نشان کرد:در آینده ای نزدیک مهندسانی از هنرستان فنی حرفه ای فارغ التحصیل میشوند که به دلیل عملی بودن بیشتر دروس٬ به مراتب از دیگر مهندسین موفق تر خواهند بود.

بنیادی نیز با قدر دانی از معلمین و مدیریت این هنرستان گفت: امیدواریم در آینده٬بیش از پیش کشورمان توسط شما دانش آموزان به خوبی معرفی شود.

شایان ذکر است از کارگاه های این هنرستان مانند رشته های:گرافیک٬کودکیاری٬کامپیوتر و اتاق آتلیه عکاسی بازدید به عمل آمد.
که در هر کلاس نجمه پنجاهی مدیر هنرستان توضیحاتی راجع به رشته و امکانات موجود در این هنرستان را داد. به گفته وی:رشته کودکیاری که درس آیین و زندگی و آموزش مراقبت از کودک است٬امسال با استقبال خوبی برخوردار بود.
پنجاهی تصریح کرد: با توجه به تغییر سیستم آموزشی٬تمامی سیستم های کامپیوتر عوض شده و در حال حاضر بهترین کارگاه در این مدرسه کارگاه کامپیوتر میباشد.
در حالی که دیگر کارگاه ها از فضای خوبی برخوردار نمیباشند.

طاهری معاون اداره درباره اشتغال دانش آموزان گفت:هنگامی که امکانات کافی موجود باشد و مسئولین توجه بیشتری داشته باشند٬اشتغال دانش آموزان در آینده تأمین شده و مطمعنا جواب آن دیده میشود.

سلیمانی شهردار کاشمر تصریح کرد:با توجه به فضای نامناسب کارگاه ها و اضافه شدن ۵کلاس در سال آینده امیدواریم برای عوض کردن مکان این هنرستان کمک کنیم.

در پایان  بنیادی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه٬با توجه به بازدید و مطلع شدن از فضای آموزشی و کمبود ها چه برنامه ای برای این هنرستان دارد ٬گفت: تمامی کمبود ها به مقامات بالاتر اطلاع رسانی خواهد شد و با همفکری مسئولین چاره اندیشی برای سال های آینده طراحی میشود.
همچنین با کمک مدیرانی که در سطح شهر هستند بخشی از مشکلات درون شهری نیز قابل رفع هست.

نظر شما