شناسهٔ خبر: 68220669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار ایلام در پیامی؛

آزادگان نماد سرفراز ایثار و فداکاری‌اند

«بهرام نیا» به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مردادماه؛ سال‌روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلامبه مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مردادماه؛ سال‌روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
 
 بیست و ششم مردادماه در زمره روز‌های به یادماندنی و ماندگار تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است. هنگامه‌ای که ایران اسلامی پس از فراقی سخت، به وصال فرزندان برومند، دلاور و آزاده‌اش نائل آمد. مهاجرانی صادق و دلاورانی شجاع و بی‌ادعا، مدافعانی ولایت‌مدار و فداکار که آگاهانه و مجاهدانه همگام با هم‌رزمان شهیدشان به فرمان پیر جماران (ره) لبیک گفتند و در معرکه حق علیه باطل حضور یافتند و با مجاهدت‌های بی‌نظیر خود، برگ زرین دیگری به صحیفه پر افتخار تاریخ ایران اسلامی افزودند.
 
به راستی که آزادگان سرافراز تجسم حقیقی آزاده زیستن و نماد سرفراز ایثار و فداکاری‌اند که در راه متعالی‌ترین آرمان‌های الهی و سربلندی اسلام و انقلاب و دفاع از ایران اسلامی، جان عزیز خویش را سپر سخت‌ترین و دشوارترین شرایط کردند و تصویر ماندگاری از رادمردی و استقامت را به عنوان ورقی از کتاب قطور حرّیت و آزادگی خویش به نمایش گذاردند و تحسین تاریخ را برانگیختند.
 
اینجانب فرا رسیدن ۲۶ مردادماه سال‌روز رهایی و بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز را به تمامی این عزیزان به ویژه آزادگان غیور استان شهیدپرور ایلام صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت همگان را در پیمودن راه متعالی امام راحل عظیم‌الشان (ره) و شهدای والامقام در پرتو منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از درگاه حق تعالی مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام/

نظر شما