شناسهٔ خبر: 22894931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

تظاهرات مردم خراسان شمالی در محکومیت انتقال پایتخت اسرائیل به قدس

خبرگزاری شبستان: مردم سراسر خراسان شمالی امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس تظاهرات گسترده ای انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ امروز هفدهم آذرماه، پس از اقامه نماز جمعه، جمعی از نمازگزاران در محکومیت اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از «تل‌آویو» به «بیت‌المقدس» راهپیمایی کردند.

 

این تظاهرات که در مرکز خراسان شمالی از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان حضرت قائم (عج) بجنورد برگزار شد، راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهای حمایت از قدس شریف، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

 

بجنورد در اعتراض به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، یکصدا «مرگ بر آمریکا» شد.


راهپیمایان در این تظاهرات که در همه شهرهای خراسان شمالی برگزار شده بود با قرائت قطعنامه، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک بشریت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاست های خصمانه به ویژه از تصمیم ابلهانه ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

نظر شما