شناسهٔ خبر: 22591736 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

توزیع بیش از 100بسته هدایا به سوادآموزان دوره انتقال

معاون سوادآموزی استان ایلام از کلاس های دوره ی انتقال حوزه ی معاونت سوادآموزی بازدید و در حاشیه این بازدید با توزیع بیش از 100بسته هدایا از سوادآموزان فعال و حاضر در کلاس ها تجلیل نمود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل استان ایلام، فارس شریفی معاون سوادآموزی استان ایلام از روند فرایند آموزش کلاس های دوره انتقال شهرستان چرداول بازدید نمود و از نزدیک با سوادآموزان و آموزش دهندگان دیدار کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت :فرایند ثبت نام سوادآموزان در دوره انتقال برابر فرصت تعیین شده سازمان مرکزی تا 15آبان ماه جاری بود و اکنون زمان ثبت نام در این دوره به اتمام رسیده و با توجه به پوشش حداکثری حجم توافق شده در کشور امکان تمدید ثبت نام در این دوره نخواهد بود .

شریفی اظهار نمود: آموزش دهندگان به منظور جلوگیری از قطع ارتباط و فعالیت خود با حوزه ی سوادآموزی می توانند نسبت به شناسایی و جذب سوادآموزان واجد شرایط در دوره های سوادآموزی و تحکیم سواد تا پایان آذرماه اقدام و در سامانه سواد آموزی ثبت و جاری نمایند .

وي در پایان یادآور شد: دقت و نظارت اولویت اول ما درتمامی دوره های سوادآموزی بوده به طوری که برای پایش نهایی افراد واجد شرایط بیش از 20هزار استعلام گرفته شده است.

نظر شما