شناسهٔ خبر: 22555966 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیمارستان شهدای سرپل ذهاب با 40 تخت خدمات شبانه روزی ارایه می دهد

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت: پس از وقوع زمین لرزه و تخریب بخش هایی از این بیمارستان، با 40 تخت موقت و برپایی چادر در محوطه بیمارستان خدمات درمانی و تخصصی به مجروحان این حادثه ارایه می شود.

صاحب‌خبر -

شهرام کرکودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، اظهار کرد: این مرکز درمانی اکنون در بخش های فوریت پزشکی، پذیرش تخصصی، آزمایشگاه، رادیولوژی و زایشگاه خدمات مورد نیاز را به صورت شبانه روزی بدون وقفه ارایه می کند.
وی با بیان این که نحوه خدمات رسانی به مردم در این مرکز در حال نظم گیری است، افزود: بیشتر مراجعان بیماران دچار شکستگی اندام هستند، آسیب به ستون فقرات، پارگی و خراشیدگی اندام و بیماران نیازمند به اقدام فوریتی از دیگر خدمات بیمارستان است.
کرکودی یادآور شد: مهم ترین مشکل ما در شرایط کنونی کمبود خودرو، امکانات تدارکاتی و پشتیبانی، منبع آب و اقلامی شامل چادر و پتو برای اسکان خانواده پرسنل در شهر سرپل ذهاب است.
وی با اشاره به فعالیت 180 نیروی درمانی، پزشکی و پرستاری در این بیمارستان گفت: پس از وقوع زمین لرزه همه نیروهای این مرکز درمانی به صورت آماده باش در بیمارستان حاضر و مشغول خدمت رسانی شدند ولی اکنون با توجه به آرام شدن اوضاع در حال ساماندهی و نوبت بندی کارکنان هستیم.
کرکودی تاکید کرد: با پشتیبانی عوامل درمان و دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انبار دارو و توزیع دارویی بیمارستان شهدا به شکل مناسب و به صورت رایگان به بیماران خدمت رسانی می کنند.
سرپرست بیمارستان شهدا گفت: 40 بیمار در روز جمعه به علت شرایط جسمی و نیاز به دریافت خدمات تخصصی با استفاده با آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان شهر کرمانشاه اعزام شدند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری یکشنبه شب به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
در این حادثه 436 نفر جان خود را از دست دادند و 10 هزار 203 نیز زخمی شدند.
خبرنگار: مجید سلیمانی ** انتشاردهنده: جلال اسکندر - علی مولوی
9102/8066/6033

انتهای پیام /*

نظر شما