شناسهٔ خبر: 22543473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خدمات رسانی به ۸ هزار مجروح در بیمارستان صحرایی هلال احمر کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: خدمات ارائه شده به مصدومان در بیمارستان صحرایی هلال احمر توسط ۴۶ پرستار، ۳۵ پزشک و در زمان ۷۲ ساعت بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر فرزین معتمدی‌ معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی این جمعیت در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، اظهار کرد: تاکنون به 8 هزار نفر مصدوم آسیب دیده این حادثه توسط هلال احمر خدمات رسانی شده است.

 

وی ابراز کرد: پس از بین رفتن بیمارستان سرپل ذهاب پس از 6 ساعت از زمان حادثه بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر با تیم RDH در این شهرستان به عنوان اولین مرکز درمانی برپا و خدمات رسانی خود را آغاز کرد.

 

به گفته معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، خدمات ارائه شده به مصدومان در بیمارستان صحرایی توسط 46 پرستار، 35 پزشک و در زمان 72 ساعت بوده است.

 

معتمدی اضافه کرد: در طول این مدت چهار هزار نفر از مصدومان به صورت سرپایی خدمات لازم را فراگرفته و 2 هزار نفر نیز از طریق آمبولانس و بالگرد به دلیل جراحت بالا به بیمارستان های استان منتقل شدند.

 

وی همچنین از تولد دو نوزاد در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

 

 

نظر شما