شناسهٔ خبر: 22524218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

۱۰۰ پایگاه در یزد کمک های مردمی به زلزله زدگان را دریافت می کند

یزد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : ۱۰۰ پایگاه هلال احمر و کمیته امداد یزد در میادین اصلی شهرستانهای استان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه دایر شده و آماده دریافت کمک های مردمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، عباس احدپور با بیان این خبر اظهارداشت : ۴۳ پایگاه توسط این جمعیت برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی زدگان غرب کشور در سطح شهرستان های این استان دایر شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۷ پایگاه در میادین شهرستانهای استان مستقر شده افزود: پایگاه های مستقر در شهر یزد در میادین بعثت ، شهید بهشتی ، اطلسی ، همافر ، پمپ بنزین سیلو و جمعیت هلال احمر شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
احدپورتصریح کرد :  جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه و مناطق غربی در بازه زمانی ۲۲ آبان لغایت چهار آذر امسال انجام می گیرد و پایگاه یاد شده از روز گذشته که در استان دایر شده ، مردم نیکوکار استان به یاری زلزله زدگان شتافتند و کمک ها خود را اهدا کردند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: چهار هزار و ۸۰۰ قوطی کنسرو ، ۲۰۰ تخته پتو و ۶ میلیون آب معدنی هم توسط سه خیر به زلزله زدگان اهدا شد  و مساجد جوادالائمه در چهار راه معلم ، جامع رحمت آباد و ابوالفضل آب شور پایگاه داوطلبی جمعیت هلال احمر اماده دریافت کمک های مردمی هستند.
وی افزود: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی را با شماره حساب ۹۹۹۹۹در بانک های ملت، صادرات، مسکن، دی، تجارت، سپه،پارسیان، شهر و اینده و به شماره حساب های بانک ملی ۷۰۲۷۰، ۸۰۰۳۰۰، ملت به شماره حساب های ۱۴۰۴۴۴۰ و ۶۱۰۴-۳۳۷۷-۷۰۰۶-۴۶۰۶ واریز کنندو مردم استان می توانند کمک های نقدی را از طریق شماره گیری با تلفن همراه *۷۴۱*۳*۱۱۲#و یا *۷۲۴# واریز کنند.
احد پور گفت : مردم کمک‌های غیرنقدی خود اعم از پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو ، خشکبار و آب معدنی و غیره را به پایگاههای هلال احمر تحویل دهند.

نظر شما