شناسهٔ خبر: 22485455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت مسئولان استان در پی جان باختن جمعی از هموطنانمان در حادثه زلزله

مسئولان استان در پیام هایی حادثه زلزله ی دیشب را که باعث جان باختن جمعی از هموطنانمان شد تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی بهپیام تسلیت مسئولان استان در پی جان باختن جمعی از هموطنانمان در حادثه زلزله آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضایعه اسفناک جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زمین ارزه دیشب را تنسلیت گفت.


متن پیام امام جمعه ایلام به بدین شرح است:
خبر تاسف انگیز حادثه دلخراش زلزله باعث تاثر شدید اینجانب گردید، این مصیبت بزرگ را به محضور مقدس بقیه الله الاعظم (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضرتعالی و روحانیت معظم و مردم شهید پرور استان و خانواده های بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان علو درجات و رحمت غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو دارم .

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار و رییس شورای هماهنگی بحران استان ایلام در پیامی به حادثه دیدگان زلزله ی اخیر استان کرمانشاه و خانواده های بازماندگان با آنان اعلام همدردی کرد:


اناالله و اناالیه راجعون. خبر زلزله ی اخیر در استان کرمانشاه مرا بسیار اندوهگین نمود و وظیفه میدانم مراتب تسلیت خود را به خانواده های بازماندگان اعلام دارم ، از خداوند منان برای درگذشتگان حادثه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
مدیریت حوزه های علمیه و جامعه رو.حانیت استان هم با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت و همدردی با خانواده های زلزله زده در استان کرمانشاه جان باختن عده ای از هموطنانمان در این حادثه را تسلیت گفت.
همچنین شورای بحران در حوزه های علمیه با هدف کمک به آسیب دیدگان کرمانشاه امروز در حوزه ی علمیه تشکیل شد.

نظر شما