شناسهٔ خبر: 22236145 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

1327 آموزش دهنده در آزمون جهاد دانشگاهی نمره قبولی کسب کردند

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه نتایج آزمون دوره آموزش دهندگان سواد آموزی از سوی جهاد دانشگاهی اعلام شده است؛ گفت: در این آزمون 1327 آموزش دهنده نمره حد نصاب قبولی را کسب کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان کردستان، رمضان یوسفی گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک معاونت سوادآموزی با سازمان جهاد دانشگاهی استان کردستان، تعداد 2024 نفر آموزش دهنده واجد شرایط در آزمون سازمان جهاد دانشگاهی جهت گذراندن یک دوره 126 ساعته، بصورت مجازی ازطریق سایت www.imooc.ir سازمان مذکور شرکت نمودند که از این تعداد آموزش دهنده در مرحله اول 1327 نفر نمره حد نصاب قبولی را کسب نموده و دوره مذکور را با موفقیت به پایان رسانده اند.

وی افزود: سایر آموزش دهندگانی که موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی نشده اند؛ می توانند با مطالعه منابع معرفی شده و دروس عمومی و تخصصی، در مراحل بعدی آزمون شرکت نموده و با تلاش و جدیت بیشتر موفقیت لازم را کسب نمایند.

یوسفی در ادامه هدف از برگزاری این دوره آموزشی را فراهم نمودن بستر مناسب جهت توانمندسازی آموزش دهندگان به منظور شتاب بخشی به باسوادی استان، ریشه کنی معضل بی سوادی و همچنین توسعه و ارتقای مهارت، دانش و شایستگی های مورد نیاز آموزش دهندگان سوادآموزی با استفاده از فن آوری های نوین آموزشی عنوان کرد.

وی تاکیدکرد: در صورت عدم موفقیت و کسب نمره حد نصاب لازم توسط آموزش دهندگان در مراحل بعدی آزمون ، نمی توانند با حوزه سوادآموزی همکاری نمایند.

نظر شما