شناسهٔ خبر: 2211155 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار قائم مقام بنیادشهید کشور با بازماندگان خلبان شهید عباس بابایی

همزمان با درگذشت مادر سرلشکر خلبان شهید بابایی، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین از خانواده و بازماندگان این مادر دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

همزمان با درگذشت مادر سرلشکر خلبان شهید بابایی، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین از خانواده و بازماندگان این مادر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین،انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی گفت: این مادر بزرگوار با ایمان و روح بلندی که داش،فرزندان پاک و انقلابی همچون شهید بابایی را تربیت کرد و تحویل جامعه بدهند که موجب تحول در کشور باشد.

انصاری به ویژگی‌های اخلاقی خلبان سرلشکر شهید بابایی اشاره کرد و افزود: این شهید در جوانی وقتی به آمریکا رفت، اصالت خانوادگی و اعتقادات دینی خود را در کشور غربی حفظ کرد که این بیانگر برخوردار بودن این شهید از یک خانواده اصیل و پاک‌دامن است.شهید بابایی از روح بلند و اعتقادات دینی برخوردار بود به طوری که درجه، پست و مقام دنیوی نتوانست خدشه‌ای به ایمان او وارد کند و

بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت معرفی فضایل اخلاقی و اقدامات تاثیرگذاری که شهید بابایی در کشور داشته است، توانسته به نحو مطلوبی در جامعه اقدام کند.

سردار انصاری با بیان اینکه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق وظیفه سازمانی و اعتقادی که دارند به خانواده شهید بابایی خدمات ارائه می‌دهند، یادآور شد: این خدمات در مقابل اقدامات بزرگ شهید بابایی که در کشور اثرگذار بود، ناچیز بوده است.

وی تاکید کرد: نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی منسجمی در برگزاری مراسم تشییع مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی انجام می‌دهند تا بتوانند مراسمی در شان این مادر بزرگوار در قزوین برپا کند.

سردار انصاری یادآور شد: رئیس‌جمهور و مسئولان کشوری پیام تسلیت درگذشت مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی را اعلام کردند که این نشان از مقام والای خانواده شهید بابایی در کشور است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما