شناسهٔ خبر: 2205596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

مادر شهید بابایی باتقوا و دیندار بود

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی از ایمان قوی برخوردار بودند که توانستند فرزندان انقلابی همچون شهید بابایی را تربیت کنند که موجب تحول در کشور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محسن انصاری امشب در دیدار از بازماندگان و خانواده مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی اظهار کرد: این مادر بزرگوار با ایمان و روح بلندی که داشت، توانست فرزندان پاک و انقلابی همچون شهید بابایی را تربیت کند و تحویل جامعه دهد که موجب تحول در کشور باشد.

وی به ویژگی‌های اخلاقی خلبان سرلشگر شهید بابایی اشاره و عنوان کرد: این شهید بزرگوار در جوانی وقتی به آمریکا رفت، اصالت خانوادگی و اعتقادات دینی خود را در کشور اروپایی حفظ کرد که این بیانگر برخوردار بودن ایشان از یک خانواده اصیل و پاک‌دامن است.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: شهید بابایی از روح بلند و اعتقادات دینی برخوردار بود به طوری‌که درجه، پست و مقام دنیوی نتوانست خدشه‌ای به ایمان او وارد کند.

سردار انصاری خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت معرفی فضایل اخلاقی و اقدامات تاثیرگذاری که شهید بابایی در کشور داشته است، توانسته به نحو مطلوبی در جامعه اقدام کند.

این مسئول با بیان اینکه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس وظیفه سازمانی و اعتقادی که دارند به خانواده شهید بابایی خدمات ارائه می‌دهند، افزود: این خدمات در مقابل اقدامات بزرگ شهید بابایی که در کشور اثرگذار بود، ناچیز بوده است.

وی اضافه کرد: نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی منسجمی در برگزاری مراسم تشییع مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی انجام می‌دهند تا بتوانند مراسمی در شأن این مادر بزرگوار در قزوین برپا کنند.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: رئیس ‌جمهور و مسئولان کشوری پیام تسلیت درگذشت مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی را اعلام کردند که این نشان از مقام والای خانواده شهید بابایی در کشور است.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

نظر شما