شناسهٔ خبر: 2208889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قائم مقام بنیاد شهید کشور با خانواده شهید بابایی دیدار کرد

قزوین- خبرگزاری مهر: در پی درگذشت والده شهید بابایی سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در منزل بازماندگان شهید بابایی از آنها دلجویی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکشنبه شب به همراه حجت‌الاسلام سید احمد ابطحی مدیرکل مدیریت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سرهنگ خزائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنیاد کشور از خانواده و بازماندگان مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی دلجویی کرد.

صدیقه حکمت همسر شهید بابایی در این دیدار گفت: مادر سرلشگر خلبان، شهید بابایی از اعتقادات دینی قوی برخوردار بود که توانستند فرزندانی همچون شهید بابایی را تربیت کنند.

وی افزود: جایگاه بزرگان خانواده را باید حفظ کرد چرا که نبود آنها در خانه برای اعضای خانواده سنگین و دشوار است.

حکمت با بیان اینکه وجود بزرگان در خانه نعمت است، گفت: اعضای خانواده تا آخرین دقایق عمر بزرگترها تلاش می‌کنند تا بتوانند با مراقب کردنشان، آنها بیشتر در منزل حضور داشته باشد.

همسر خلبان سرلشگر شهید بابایی تصریح کرد: همه ما باید قدر بزرگترها به ویژه والدین را بدانیم، چرا که انسجامی که در خانه وجود دارد با نبودنشان از بین می‌رود.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر قزوین افزود: البته این موضوع در خانواده شهید بابایی نیست و همه فرزندان مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی به نحو شایسته‌ای در حفظ این انسجام تلاش می‌کنند.

حکمت در پایان از حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نادر نصیری مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین تشکر کرد و از خدمات بنیاد در ارائه خدمات‌رسانی به خانواده شهید بابایی تشکر کرد.

همسر خلبان سرلشگر شهید بابایی در پایان گفت: به امید خدا، روح شهید خلبان سرلشگر شهید بابایی و مادرش با شهدای کربلا محشور باشد.

همچنین سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه حجت ‌الاسلام سید احمد ابطحی مدیرکل مدیریت عملکرد بنیاد کشور از مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد قزوین بازدید کردند.

مرکز علمی و کاربردی بنیاد شهید قزوین سابقه چهار ترم آموزش با ۷۸۳ دانشجو در شش رشته کاردانی ترمی، دو رشته کاردانی پودمانی و چهار رشته کارشناسی ترمی دارد.

در این مرکز ۱۲ رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه شده که این رشته‌ها از جمله مددکاری خانواده، مددکاری اجتماعی، امور فرهنگی، تربیت مربی قرآن کریم، نرم‌افزار کامپیوتر، حقوق ثبتی، حسابداری مالی و حسابداری دولتی است.

نظر شما