شناسهٔ خبر: 21991104 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرلشکر باقری با بشار اسد و رئیس ستادکل ارتش و نیروهای مسلح سوریه دیدار می کند

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که روز گذشته وارد دمشق شده بود امروز با مقامات ارشد نظامی و سیاسی سوریه از جمله بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و سرتیپ علی ایوب، رئیس ستادکل ارتش و نیروهای مسلح سوریه دیدار و گفتگو می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرلشکر محمد حسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که روز گذشته وارد دمشق شده بود امروز با مقامات ارشد نظامی و سیاسی سوریه از جمله بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و سرتیپ علی ایوب، رئیس ستادکل ارتش و نیروهای مسلح سوریه دیدار و گفتگو می کند. همچنین بازدید از شهر حلب از برنامه های دیگر این مقام ارشد کشورمان به سوریه است. گسترش همکاری های نظامی تهران و دمشق، رایزنی درباره تداوم همکاری ها برای مبارزه و ریشه کنی تروریسم از سوریه و سراسر منطقه از جمله موضوعات مورد مذاکره خواهد بود.

 

بنابراین گزارش، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سه شنبه شب با استقبال سرلشکر اسامه خضور، مدیر اداره سیاسی ارتش سوریه، سردار علی نژاد وابسته نظامی و جواد ترکابادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه وارد دمشق شد. شماری دیگر از مقام های کشوری و لشکری جمهوری اسلامی ایران و سوریه با حضور در فرودگاه بین المللی دمشق از سرلشکر باقری استقبال کردند.

 

این گزارش می افزاید: سرلشگر محمد باقری در پاسخ به دعوت سپهبد علی ایوب، رئیس ستاد ارتش و نیروهای مسلح سوریه و سپهبد فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع این کشور برای سفری چند روزه وارد دمشق شده است.


 

نظر شما