شناسهٔ خبر: 21989103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبر داد:

هشتمین اجلاسیه علمای بلاد مشکلات حوزه‌ تبلیغ را بررسی می‌کند

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعلام کرد: هشتمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد مشکلات حوزه‌ تبلیغ اسلام را بررسی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، شامگاه امروز در نشست خبری هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که  در محل پاویون فرودگاه شهید مدنی تبریز برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان ویژه‌ای که از سایر شهرها جهت حضور در اجلاسیه به تبریز می‌آیند، اظهار کرد: قطعا باعث افتخار است که این اجلاسیه ارزشمند منطقه‌ای، هشتمین دوره خود را در تبریز تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: هرچندسال یکبار این اجلاسیه با هدف نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه و نیز مقابله با آسیب‌های اجتماعی با حضور روحانیون معزز برگزار می‌شود.

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه این اجلاسیه کمیسیون‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد، تشریح کرد: بررسی و رفع مشکلات حوزه‌های علمیه از جمله مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و شناخت ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه این استان‌ها از جمله اهداف مهم این اجلاسیه است.

وی اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی این اجلاسیه جهت حمایت از فرهنگ اصیل دینی و ایرانی و نیز اصلاح فرهنگ نامناسب فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعلام کرد: همچنین کمیسیون حوزه و روحانیت در راستای تقویت بنیه علمیه حوزه‌های علمیه و نیز کمیسیون اجتماعی در جهت پاسخگویی به شهبات جوانان و نیز مقابله با برخی آسیب‌ها از جمله عرفان‌های کاذب برقرار هستند.

نظر شما