شناسهٔ خبر: 21532980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

ضرورت افزایش سرانه های سخت افزاری و زیربنایی مدارس البرز

استاندار البرز گفت: سرانه های سخت افزاری و زیربنایی مدارس در البرز بسیار پایین است که باید تدبیر ویژه ای در این خصوص اندیشیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني وروابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان البرز، محمدعلی نجفی در مراسم بازگشایی مدارس استان با بيان اين كه خیرین مدرسه ساز تلاش های ویژه ای داشته اند ولی نیاز است در این بخش نیز اهتمام جدی تری صورت گیرد، اظهاركرد: باید جایگاه آموزشی استان را بسنجیم و در سال آینده شاخص ها را ارتقا داده و به صورت مرتب ارزیابی ماهانه و سالانه صورت گیرد.

استاندار البرز تصريح كرد: داشتن روحیه نقادی و تفکر به جای سعی در نمره گرفتن صرف، باید مد نظر باشد، خودباوری و عزت نفس کلید هر موفقیت است و دانش آموز باید عزت نفس داشته باشد، همچنین تکیه بر نقاط قوت حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: معلمان بدانند که سال های تحصیلی دوران حساسی برای دانش آموز است و رفتار و برخورد اولیای مدرسه نقش مهمی در پرورش شخصیت دانش آموزان دارد.

نجفي ادامه داد: آغاز فصل رویش جوانه های امید و گشوده شدن درب گلستان ها همراه با شور، شوق و امید در دانش آموزان و همچنین تقارن این روز با آغازین روزهای محرم را گرامی می داریم.

وی گفت: موفقیت های فرزندان استان البرز در بخش های مختلف حاصل تلاش هایی مدیریتی و خود دانش آموزان است .

نجفی خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش استان بسیار حائز اهمیت است چراکه بحث هایی مربوط به مسائل حیاتی آموزش و پرورش و به خصوص ساخت مدارس را خواهیم داشت از این رو در اسرع وقت با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس و وزیر آموزش و پرورش درصدد رفع مشکلات کمبود مدارس برخواهیم آمد.

نظر شما