شناسهٔ خبر: 67621727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گیلان:

توطئه ناامید سازی ملت ناکام مانده است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: دشمنان ما با تشکیل گروه های مختلف تروریستی همچون منافقین سعی در نابودی انقلاب و ناامیدی ملت داشتند اما هم اینک خودشان ناامید و زمین‌گیر شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در مراسم گلباران محل شهادت علی انصاری استاندار شهید گیلان و علیرضا نورانی معاون شهید و اسبق استانداری گیلان در رشت اظهار کرد: شهادت این ۲ شهید خدمت، سند جنایت استکبار و صهیونیستها است که گروه‌های منحرف را در اقصی نقاط کشور به راه انداختند.

وی افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که سرانجام منافقان و یزیدیان به کجا رسیده زیرا آنان می خواستند با ترور شخصیتهای برجسته انقلاب، ما را ناامید کنند اما هم اینک خود ناامید و دلسرد شدند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: با توجه به شهدای گرانقدری که نثار انقلاب کردیم، امروز وظیفه سنگینی را برعهده داریم؛ باید با تمام توان راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم زیرا آنان مشعل فروزانی را برای ما برافروختند که امروز روشنایی بخش راه ما است.

استاندار گیلان به شهید انصاری و شهید نورانی اشاره و بیان کرد: این ۲ شهید بزرگوار، خدمتگزار در عرصه خدمت به مردم بودند که در راه اعتلای اسلام و قرآن و همچنین در راه اعتلای آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای کربلا با اخلاص آستین همت و خدمت را بالا زدند و سرانجام به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری ویژگی‌هایی همچون خستگی ناپذیری، مجاهدت و مردمی بودن را برای شهید جمهور آیت الله رئیسی عنوان می‌کنند که همین ویژگی ها را شهید انصاری و شهید نورانی نیز داشتند و این نشان می دهد که مسیر را درست می رویم و مسیر راه همین است.

عباسی خاطرنشان کرد: مردمی بودن، ساده زیستی و اخلاص شهیدان انصاری و نورانی هیچگاه فراموش نخواهد شد و هم اینک وظیفه ما است که راه این شهیدان را ادامه دهیم زیرا آنان شهیدان راه خدمت به مردم و ارزشهای انقلاب هستند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه سایر مسئولان این استان و با حضور خانواده شهدا انصاری و نورانی و سایر اقشار مختلف مردم، روز پنجشنبه محل شهادت استاندار سابق و معاون شهیدش را در خیابان لاکانی رشت گلباران کردند.

شهید علی انصاری سوم خرداد سال ۱۳۲۳ در رودسر متولد شد که وی از سال ۵۷ تا تیر ماه ۱۳۶۰ به عنوان استاندار گیلان فعالیت داشت. شهید انصاری روز ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۶۰ به همراه علیرضا نورانی معاون عمرانی خود، توسط منافقین ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نظر شما