شناسهٔ خبر: 21329726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یک هزار و ۸۸ پایگاه آماده جمع آوری کمک های مردمی درجشن عاطفه ها

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی از جمع آوری کمک های مردمی در یک هزار و ۸۸ پایگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی (21 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس برگزار شد، جشن عاطفه ها فرصتی برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 88 پایگاه ثابت و سیار در استان مرکزی برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر شده است، افزود: از این تعداد 136 پایگاه ثابت و سیار توسط کمیته امداد امام خمینی حمه الله در سطح استان، 28 پایگاه جشن عاطفه ها استان در نواحی مقاومت بسیج، 170 پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری و 754 پایگاه در آموزش و پرورش دایر می شود.

 

موسی نژاد با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی امسال بیست و یکمین سالی است که جشن عاطفه ها را برگزار می کنند ادامه داد: این جشن 20 سال است که در استان همزمان با سراسر کشور برگزار شده است .

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله اجرا می شود، اضافه کرد: مرحله اول این جشن همزمان با 23 و 24 شهریورماه در سطح پایگاه های شهری و مرحله دوم نیز در سطح مدارس و مراکز خیریه برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها طی مدت یک هفته در اختیار افراد نیازمند و مشمول قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: سال گذشته 12 میلیارد ریال کمک های نقدی و جنسی در جشن عاطفه ها جمع آوری شده و پیش بینی می شود که در جشن عاطفه های امسال استان 15 میلیارد ریال جمع آوری شود.

 

موسی نژاد ادامه داد: کمک های جمع آوری شده توسط مردم خیر و نیکوکار استان در اختیار هفت هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرد.

 

وی همچنین از تهیه بسته های کمک تحصیلی به ارزش 2 میلیون ریالی برای دانش آموزان خبر داد و گفت: پرداخت اینترنتی، نرم افزاری و پیامکی از راه های دیگر برای حضور مردم خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان است.

 

موسی نژاد جلوگیری از محرومیت تحصیلی دانش آموزان را ضروری دانست و ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان در نظر دارد با تامین نیازهای تحصیلی خانواده های تحت حمایت از محرومیت تحصیلی دانش آموزان جلوگیری کند.

نظر شما