شناسهٔ خبر: 21323880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه:

۶۲ پایگاه کمک های مردم بشرویه به جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند

بشرویه- رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بشرویه گفت: در جشن عاطفه های امسال در شهرستان تعداد ۲ پایگاه ثابت و حدود ۶۰ پایگاه سیار در شهرستان کمک های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قائم عبداللهی ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برگزاری جشن عاطفه ها در بشرویه گفت: جشن عاطفه ها امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار خواهد شد.

وی افزود: اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ایجاد فضایی پرنشاط برای شروع سال تحصیلی در بین دانش آموزان و... از مهم ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه بیان کرد: در حال حاضر ۲۶۰ دانش آموز و ۲۰ دانشجو تحت پوشش این نهاد را در شهرستان داریم که امید است با مساعدت مردم و خیرین در آستانه سال تحصیلی هیچ دانش آموزی از کمک خیرین بی بهره نماند.

عبداللهی گفت: امسال بر طبق سیاست های این نهاد تصمیم بر کاهش پایگاه ها و چادرها در سطح شهر می باشد لذا بیشتر بایستی به سمت جمع آوری کمک ها به صورت الکترونیکی حرکت نماییم.

وی اظهار داشت: در جشن عاطفه های سال جاری تعداد دو پایگاه ثابت یکی در میدان اصلی شهر بشرویه و دیگری در مسجدجامع ارسک، ۲ پایگاه سیار و نیز ۵۰ پایگاه در سطح مدارس، ۵ پایگاه در بسیج و در مرکز نیکوکاری و بازار سنتی نیز هرکدام یک پایگاه وجود خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال ۹۵ در جشن های عاطفه ها و نیکوکاری مبلغ حدود ۱۸ میلیون تومان جمع آوری شده است.

عبداللهی افزود: در جشن احسان دانش آموزی در سال ۹۶ نیز حدود ۷ میلیون تومان جمع آوری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین خانی کارشناس‌مذهبی کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه نیز در این جلسه بیان کرد: خداوند در قران کریم میفرماید: یکی از سعادت های بزرگی که نصیب انسان ها می شود این است که توفیق احسان ونیکوکاری پیدا نماید.

وی اظهار داشت: عامل بیشتر انحرافات، کجی ها و ناهنجاری ها فقر است که نظام جمهوری اسلامی ایران تا حد امکان از طرق مختلف به دنبال مبارزه و مقابله با فقر رفته است.

حجت الاسلام خانی ادامه داد: جشن‌های نیکوکاری و عاطفه ها یکی از راه ها برای کمک به محرومین است و اینکه بتوانیم حداقل امکانات اولیه تحصیل را برای دانش آموزان محروم فراهم کنیم.

نظر شما