شناسهٔ خبر: 21323123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

تدارک ۵۷ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردم ایلام در جشن عاطفه ها

ایلام-مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۵۷ پایگاه کمک های مردم ایلام در جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ضیا رضایی امروز در نشست هماهنگی جشن عاطفه ها در کمیته امداد ایلام اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال در مرحله اول در روزهای ۲۳ و ۲۴  شهریورماه در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

وی گفت: برای جشن عاطفه های امسال تعداد ۵۷ پایگاه جمع آوری کمک های مردم نیکوکار استان در روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه تدارک دیده شده است.

وی افزود: علاوه بر این تعداد پایگاه روز جمعه نیز ۱۲ پایگاه در محل های برگزاری  نماز جمعه برای حضور نمازگزاران ایلامی در این پایگاه ها در نظر گرفته شده است.

رضایی با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها، مهر در انتظار همدلی است، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در محل مدارس این استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته مبلغ ۴۶ میلیون تومان کمکهای جشن عاطفه ها از طریق مدارس استان جمع آوری شد.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: کمکهای دانش آموزان نیکوکار ایلامی که در محل مدارس این استان جمع آوری می شود  جهت توزیع در بین دانش اموزان نیازمند در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس، علاوه بر کمک به دانش آموزان نیازمند ، ترویج فرهنگ نوع دوستی،انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و تشویق آنان در زمینه کمک به نیازمندان است.

رضایی تصریح کرد: سال گذشته مردم نیکوکار این استان  مبلغ ۷۳۷ میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان و مردم نیازمند این استان کمک کردند که پیش بینی می شود امسال مردم استان حضور پرشورتری در جشن عاطفه ها داشته باشند.

وی گفت: بر اساس تمهیداتی که در نظر گرفته شده است کمکهای جشن عاطفه ها پس از جمع آوری ، بلافاصله و قبل از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع  می شوند.

نظر شما