شناسهٔ خبر: 20791464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی والیبال کره جنوبی: ایران در سطح یک جهانی است ، بازی سختی با این تیم داریم

اردبیل - ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی گفت: والیبال ایران در سطح یک جهانی است و ما فردا بازی سختی با این تیم که میزبان نیز می باشد، داریم .

صاحب‌خبر -

کیم هوچول روز پنجشنبه پس از شکست در دیدار با قطر به خبرنگاران افزود: شروع بد ما در این مسابقات نیز باعث می شود که بازی فردا برای ما حساس تر باشد.
وی بیان کرد: فردا با تمام قدرت در برابر ایران بازی می کنیم تا امید ما برای صعود به بازی های جهانی همچنان باقی بماند.
هوچول در باره شکست در برابر قطر نیز گفت: امسا ما 17 بار با تیم های خارجی بازی کرده ایم اما بازی امروز با قطر بدترین بازی ما بود.

**سرمربی قطر : دیدار با کره جنوبی 2 بازی در یک بازی بود
جیاکاردی سرمربی تیم ملی قطر نیز در نشست خبری پس از بازی گفت: این باعث افتخار من و تیمم است که سرمربی تیم کره جنوبی بازی در برابر ما را بسیار سخت توصیف می کند.
وی بیان کرد: دیدار ما با کره 2 بازی در یک بازی بود ، 2 ست اول این دیدار را ما باختیم اما در سه ست باقیمانده با تغییر تاکتیک بازی را بدست گرفته و بر کره جنوبی پیروز شدیم .
مسابقه های والیبال انتخابی جام جهانی از 19 تا 23 مرداد ماه در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می شود ، در این رقابت‌ ها پنج تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران ، کره جنوبی ، چین ، قطر و قزاقستان با هم به رقابت می‌ پردازند.
2 تیم برتر این مسابقه ها شهریور سال آینده در رقابت ‌های والیبال قهرمانی مردان جهان که به میزبانی 2 کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد، حضور می یابند.
خبرنگار : نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016

انتهای پیام /*

نظر شما