شناسهٔ خبر: 20775281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در کنفرانس خبری والیبال انتخابی قهرمانی مردان جهان مطرح شد؛

رقابت فشرده ۵ کشور در والیبال انتخابی جهان/ ایران مصمم به قهرمانی

اردبیل - نشست مشترک سرمربیان پنج تیم حاضر در مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی مردان جهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه نشست خبری سرمربیان تیم های ملی والیبال پنج کشور آسیایی چین، قطر، قزاقستان، کره جنوبی و ایران با شاخ و شانه کشیدن مربیان برای کسب سهمیه مسابقات انتخابی قهرمانی مردان جهان همراه شد.

در این جلسه ایگور کلاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران با بیان اینکه تیم ایران با ۱۴ بازیکن تخصصی در مسابقات حضور دارد، تصریح کرد: امیدواریم سال آینده در مسابقات بلغارستان حضور یابیم.

وی علت حذف یکی از بازیکنان را نیز عدم حضور وی در تمرینات با آمادگی جسمی مطلوب عنوان کرد و گفت: بازیکنان ایران برای کسب سهمیه جهانی آماده اند.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال مردان چین با بیان اینکه تیم چین با آمادگی کامل در رقابت ها حضور یافته است، اضافه کرد: سطح مسابقات بالا است و همه تیم ها با قدرت در این رقابت ها حضور یافته اند.

وی افزود: هر چند چین در اندونزی بازی مطلوبی نداشت اما دلیل اصلی آن تغییر نسل ها است چرا که در گذشته تیم چین هشت بازیکن جوان داشته است.

در عین حال نیکلچنگو ایگور سرمربی تیم ملی والیبال مردان قزاقستان نیز اضافه کرد: تیم ما با اهداف بلند پروازانه در این مسابقات حضور یافته است.

وی متذکر شد: امیدواریم در این رقابت های سخت با قدرت تمام حضور یابیم.

جیاکاردی ماسیمیلیانو سرمربی تیم ملی والیبال مردان قطر تیم خود را سیندرلای این رقابت ها توصیف کرد و گفت: ما با قدرت آمده ایم اما هر تیمی به موفقیت دست یابد باعث افتخار است.

کیم هوچال سرمربی تیم ملی والیبال مردان کره جنوبی به تلاش تیم خود برای موفقیت در این رقابت ها اشاره و به سختی آن تاکید کرد.

رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۱۹ تا ۲۳ در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم می روند و در نهایت دو تیم برتر راهی رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، راه پیدا خواهد کرد.

نظر شما