شناسهٔ خبر: 1993542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران،

شاگردان رسول، نیمه نخست را با برتری به رختکن رفتند

تبریز - ایرنا - شاگردان رسول خطیبی، سر مربی جوان و بومی تراکتورسازان تبریزی نیمه نخست دربی کلانشهر تبریز را به برتری به پایان رسانده و به رختکن رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر روز جمعه و از هفته سیزدهم پیکارهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 16.50 دقیقه و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر فهیم تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهردر حال برگزاری است.

در نیمه نخست این دیدار که قضاوت آن را تیم داوری محمدرضا اکبریان، رضا سخندان و مهدی الوندی بر عهده دارند، فرشاد احمد زاده در دقیقه هفت و لوسیانو ادینهو در دقیقه 14 برای سرخ پوشان تراکتورسازی و جابر انصاری در دقیقه 27 برای آبی پوشان گسترش فولاد گلزنی کردند.

قاضی میدان در این نیمه فقط یکبار دست به جیب شد که آنهم دیتمار دیکایی از تیم تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه نمود.

در نیمه نخست این دیدار رودریگو، امید نظامی پور، میلاد جهانی، مرتضی اسدی، میثم نقی زاده، محمد خمیسی، علیرضا نقی زاده، علی لطیفی، مگنو باتیستا، مهرداد بایرامی، جابر انصاری برای گسترش فولاد به زمین رفتند و در آن سوی میدان نیز حامد لک، محمد ایرانپوریان، حبیب گردانی، دیتمار، میرهانی هاشمی، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، شهریار شیروند، محسن دلیر و لوسیانو ادینهو برای تراکتور در ترکیب تیم قرار گرفتند.

تمام بازیکنان گسترش فولاد تبریز پیش از آغاز بازی برای رسول خطیبی گل بردند و از سوی تراکتوری ها نیز مهدی کیانی، ایران پوریان، ثاقبی، نوشی صوفیانی و حبیب گردانی برای کمالوند گل بردند.

587/7236

نظر شما