شناسهٔ خبر: 1994713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حاشیه های دربی تبریز،

خطیبی و کمالوند به شایعات پایان دادند

تبریز - ایرنا- دیدار دربی تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز حاشیه های مختلف و زیبایی داشت که مهمترین آن مربوط به روبوسی و دست در دست هم دادن رسول خطیبی و فراز کمالوند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ابتدای این بازی که از ساعت 16 و 50 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در حضور حدود 30 هزار نفر تماشاگر مشتاق برگزار شد، سرمربیان دو تیم با روبوسی یکدیگر و در حالی که دست در دست هم داده بودند به طرف تماشاگران رفتند که به شدت مورد تشوق قرار گرفتند.

با این حرکت خطیبی و کمالوند به بسیاری از شایعات مربوط به رابطه این دو مربی و کدورت بین آنها پایان داده شد.

سایر حاشیه های این بازی مهیج بدین شرح است:

* هنگامی که دو تیم وارد زمین می شدند، ' حسن آذرنیا ' سرپرست پیشین تراکتورسازی از سوی هواداران این تیم تشویق شد و وی نیز با مهدی کیانی و حامد لک لحظاتی دیدار و گفت وگو کرد.

* در جریان مراسم ابتدای بازی رسول خطیبی شال گردن تراکتورسازی را به گردن فراز کمالوند انداخت و به سمت هواداران رفتند که هر دو مربی به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

* تقریبا تمام بازیکنان گسترش فولاد که از شاگردان رسول خطیبی در سال های گذشته به شمار می روند به سمت نیمکت تراکتور رفته و از سرمربی سابق خود رخصت گرفتند.

* گل اول تراکتورسازی در دقیقه 7 به زیبایی هر چه تمامتر و در جریان حرکات ترکیبی پشت محوطه جریمه گسترش فولاد به ثمر رسید که حاصل کار تیمی و مدرسه ای ثاقبی، کیانی، ادینهود و احمدزاده بود.

* این گل به حدی زیبا به ثمر رسید که رسول خطیبی نیز در نیمکت ذخیره ها به شدت به خوشحالی پرداخت.

* گل دوم تراکتور در دقیقه 14 روی یک ضربه کرنر و هوشیاری ادینهو به ثمر رسید که دراین صحنه خط دفاعی گسترش فولاد اشتباه فاحشی داشت.

* تک گل گسترش فولاد در این بازی روی یک ضدحمله و حرکت زیبای جابر انصاری که خود را در حالت تک به تک قرار داده بود به ثمر رسید.

* تیم تراکتورسازی در آغاز نیمه دوم به دلیل عدم هماهنگی در تعویض بازیکن، سه دقیقه 10 نفره بازی کرد، چراکه هنوز کارت بازی سامان نریمان جهان به میز داوری داده نشده بود تا به جای محسن دلیر وارد زمین شود که در این هنگام سرمربی تراکتورسازی به عوامل تیم خود اعترض کرد.

* گسترش فولاد تبریز که در نیمه اول بازی سردگمی داشت با آغاز نیمه دوم به نسبت بازی زیباتر از خود به نمایش گذاشت که در دقایقی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه زنندگان گل هر دو تیم را تشویق می کردند.

* در این بازی موقعیت های خطرناکی در دقایق 10، 12، 39، 53، 68 و 86 نصیب بازیکنان تراکتور سازی از جمله ادینهو، احمدزاده، گردانی و نریمان جهان شد که به هدر رفت، همچنین گسترش فولاد نیز در دقایق 26 و 51 دو موقعیت بسیار خوب گلزنی پیدا کرد که توسط جابر انصاری و مهرداد بایرامی از دست رفت.

* در دقیقه 88 ادینهو نهمین گل فصل خود را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند و پس از گل زیرپیراهن خود را که روی آن به زبان انگلیسی نوشته شده بود ' عشق من تراکتور ' به هواداران نشان داد.

* در این بازی تراکتورسازی صاحب هفت ضربه کرنر و گسترش فولاد صاحب سه ضربه کرنر شد.

* مهدی کیانی و دیتمار بیکای از تراکتورسازی و علیرضا نقی زاده از گسترش فولاد کارت زرد دریافت کردند.

* نیمه نخست این بازی یک دقیقه و نیمه دوم سه دقیقه وقت تلف شده داشت.

7236/587

نظر شما