شناسهٔ خبر: 67361828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعتراف بزرگ سرمربی تیم شماره یک دنیا

سرمربی لهستان گفت: نمی‌خواستم کوبا با پیروزی بر ما المپیکی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌ها در دور مقدماتی به اتمام رسید و در جنگ کوبا و صربستان برای کسب آخرین سهمیه المپیک این صرب‌ها بودند که توانستند به المپیک صعود کنند. در این بین لهستان نقش ویژه‌ای در صعود صربستان داشت.

برای باقی ماندن در مبارزه برای صعود به بازی‌های المپیک، کوبایی‌ها در بازی آخر خود ابتدا باید لهستانی‌ها را شکست می‌دادند و علاوه بر این روی شکست صرب‌ها حساب می‌کردند. با این حال تیم ملی لهستان قصد نداشت به این راحتی‌ها به این تیم باج بدهد و توانست این تیم را به راحتی در سه ست با تمامی ستاره‌هایش شکست دهد.

نیکولا گربیچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال لهستان در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت: خیلی خوشحالم، ما خیلی خوب بازی کردیم. برای من مهم بود که والیبال خوب بازی کنیم، من محاسبات را دوست ندارم و اگر بد بازی می‌کردیم و می‌باختیم، کوبا می‌توانست در المپیک بازی کند.

سرمربی تیم لهستان دلیل دیگری هم داشت که می‌خواست بر کوبایی‌ها پیروز شود. او گفت: در بازی‌های آخر دو هفته قبل لیگ ملت‌ها هر دو بار باختیم برای من، مهم بود که بازیکنان در سطح بالایی ظاهر شوند و دیگر اجازه ندهند در آخرین بازی شکست بخورند.

نظر شما