شناسهٔ خبر: 1857189 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری بناب در پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی

بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری بناب در پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "خبرگزاری دانشجو"،   بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری بناب در پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

 

با نهایت تأثر و تأسف از درگذشت آن عالم بزرگوار و مرد همیشه در صحنه ، ما بسیجیان ولایی این غم بزرگ را بر صاحب عصر و الزمان و نایب برحقشان ، امام خامنه ای و مجلس خبرگان رهبری و مردم غیور ایران اسلامی و دانشجویان عزیز و به ویژه خانواده بزرگوارشان تسلیت عرض کرده و خود را در غم آن ها شریک می دانیم.

 

شخصیت بزرگ ایشان نماد خستگی ناپذیری، ولایت مداری و مقاومت پایدار در برابر جبهه باطل است. زحماتی که ایشان از جان و دل برای اسلام و انقلاب کشیدند؛ خارج از وصف بوده و در کلام نمی گنجد.

 

ایشان در بهبوهه انقلاب در کنار امام بوده و پس از آن نیز یار مخلص و با وفا و فداکار امام خامنه ای بودند و هیچ گاه ایشان را در صحنه تنها نگذاشتند.

 

از خداوند بزرگ برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش داریم. غم از دست دادن چنین شخص بزرگواری برای ما دانشجویان بسیجی و مردم ایران اسلامی جانسوز بوده و اندوه فراوانی به همراه دارد. خداوند متعال روح بزرگ ایشان را با شهدا و امام شهیدان محشور کند و جامعه اسلامی ما را از وجود چنین بزرگوارانی خالی نکند؛ ایشان همیشه در یاد و خاطره ما خواهند ماند و برای همیشه سرمشق و الگویی مناسب برای دولتمردان و اقشار مختلف جامعه خواهند بود .

 

انشاءالله که هیچ وقت شرمنده این بزرگواران نباشیم و خودمان را به خواب غفلت نزنیم تا پاسخ زحمات آن‌ها را با پیروی از خط ایشان که همان خط انقلاب و ولایت است به نحو احسن بدهیم. باشد که از ما راضی باشند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری بناب

نظر شما