شناسهٔ خبر: 17515733 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ساجدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

وزیر خارجه پیشنهادی ترامپ تاجرمآب است و سابقه سیاسی ندارد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: وزیرخارجه پیشنهادی ترامپ فردی تاجرمآب است و سابقه کار سیاسی ندارد وی پیشتر رئیس یک شرکت بین المللی کارتل های نفتی بوده است .

صاحب‌خبر -

محمد ساجدی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو  در خصوص اعلام CIA مبنی براینکه اطلاعات خاصی در اختیار ترامپ قرار ندهید چون این اطلاعات به واسطه گری روسیه در اختیار ایران قرار خواهد گرفت گفت: ترامپ انسان کشف شده ای نیست. چون سابقه سیاسی و اداری اجرایی ندارد او بیشتر فردی ملاک و آژانسی است که وارد عرصه سیاست شده است و تا امروز هر چه گفته تهدیداتی بوده است که هیچ وقت جامه عمل نپوشیده است.

 

وی با اشاره به کاندیدای مورد نظر برای تصدی پست وزارت خارجه در امریکا گفت: تیلرسون نیز فردی تاجرمآب است که سابقه کار سیاسی ندارد. وی بیشتر رئیس یک شرکت بین المللی کارتل های نفتی بوده است و در مقام فروش بازار نفت چندین بار به ایران نیز سفر داشته است.

 

ساجدی ادامه داد: تیلرسون حتی در جلسه اخیر سنا نیز خیلی با ملایمت ایران را تهدید کرد به هر حال برای دستیابی به سیاست های ترامپ زیاد نباید منتظر ماند و تا جمعه ظهر سیاست های کلیدی وی مشخص خواهد شد. 

نظر شما