شناسهٔ خبر: 16381874 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ارائه خدمات امدادی ایران خودرو به زائران اربعین

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت:ارائه‌ی خدمات امدادی به زائران ایرانی در ایام اربعین در داخل ایران و کشور عراق انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبکه خبر، رضا حسینی امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای اولین بار محدوده طرح خدمات امدادی ایران خودرو در ایام اربعین در داخل خاک عراق تسری یافت و مسیر کربلا به نجف نیز تحت پوشش است.
وی افزود:در این طرح که از ۲۶ آبان‌ماه تا سوم آذرماه ۶۰۰ نفر از پرسنل شبکه خدمات پس از فروش و امداد حضور دارند همچنین برای اولین‌بار دو تعمیرگاه صحرایی وسیع با تجهیزات لازم در پارکینگ‌های مرزی چزابه و مهران فعال خواهند بود.
مدیر عامل ایساکو ادامه داد: سه شهر مرزی شلمچه، چزابه و مهران در ایران و شهرهای کربلا و نجف در عراق تحت پوشش خدمات امدادی در ایام اربعین قرار می‌گیرند در این طرح 104 اکیپ شامل خودرو امداد،کانکس،موتور امداد ، خودرو بر ،30 نمایندگی مجاز و 12فروشگاه مجاز حضور خواهند داشت .
رضا حسینی افزود: هم در ستاد خدمات پس از فروش ایران خودرو و هم توسط بازرسان سیار نظارت بر حسن اجرای طرح خدمات امدادی اربعین صورت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای طرح خدمات امدادی ویژه اربعین با هماهنگی مستقیم با ستاد مرکزی اربعین در کشور صورت گرفته است.
مدیر عامل ایساکو گفت:برای اولین بار در کشور عراق نیز 5 اکیپ امداد و 5 خودروی امدادی در مسیر کربلا به نجف به دارندگان محصولات ایران خودرو امداد رسانی خواهد شد.

نظر شما