تفاهم-گروه گزارش: مدیرعامل ایساکو،طی نشستی خبری با اصحاب رسانه محورهای اصلی خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را تشریح کرد. سیدرضاحسینی هدف از اجرای این طرح را خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان عنوان کرد وافزود:این طرح از26 آبان تا 3 آذر ماه امسال با شعار«خدمات پس از فروش ایران خودرو همراه با کاروان اربعین حسینی» در خدمت زائران عزیزخواهد بود ومحل اجرای آن در شهرهای مرزی شلمچه، چزابه و مهران است.وی درادامه گفت:ازآغازسال95،همزمان با برنامه ریزی سالیانه شرکت تدابیرلازم این طرح اندیشیده شدوقطعات پرمصرف با ملاک قراردادن سال گذشته، سفارش گذاری، تامین وبه نمایندگی های مرزی ارسال شده است.مدیرعامل ایساکو با اشاره به حضور و مشارکت 30 نمایندگی مجاز در این طرح گفت:104 اکیپ شامل خودروهای امداد، کانکس های خدمات پس از فروش، موتورهای امدادی و خودروبر در این طرح مشارکت دارند. حسینی همچنین ازمشارکت600 نفرازپرسنل شرکت شامل شبکه خدمات،امدادگرو ستادخبردادو افزود:٣٠ نمایندگی مجاز، ٢تعمیرگاه صحرایی و ١٢فروشگاه مجاز در این بازه زمانی امداد رسانی خواهند داشت.به گفته حسینی، برای اولین بار وجود تعمیرگاه های صحرایی با تجهیزات کامل در پارکینگ های مرزی چزابه و مهران وهمچنین وجود 5 اکیپ امداد و 5 خودروی امدادرسان در مسیر کربلا به نجف آماده ارائه خدمات به زائران هستند. مديرعامل ايساكو با بيان اينکه خدمات براي زائرين سعي شده در بهترين و سريعترين حالت انجام شود و شامل تخفيفات ٢٠ درصدي تعميرات هم مي شودافزود:درسال گذشته سه هزار پذیرش دراین ایام برای ارایه خدمات صورت گرفت و بیشترین خدمات در محور مهران بوده است. وي درخصوص شرايط امدادرساني در كل كشورنيز گفت: ما درحال حاضر٣ هزار امدادگر در سراسر كشور داريم و روزانه تقريبا ٥ هزار تماس امدادي را پاسخ مي دهيم. ميانگين زمان رسيدن امداد به محل براي ارائه خدمات الان ٢٨ دقيقه است كه درحال انجام تدابيري براي رساندن آن به ٢٥ دقيقه هستيم وضمنا دركيفيت خدمات هم تلاش بسياري شده تا مردم راضي باشند.
∎
خدمت رسانی ایساکو به زائرین عتبات عالیات درایام اربعین حسینی
صاحبخبر -