شناسهٔ خبر: 1531342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آصفری در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

پاسخ به سخنان سخیف کامرون در سخنان رئیس جمهور جایش خالی بود

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مجموع رئیس جمهور مطالب خوبی را بیان کرد اما پاسخ به کامرون در سخنان رئیس جمهور جایش خالی بود.

صاحب‌خبر -

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به سخنرانی دکتر روحانی در جمع سران کشورها در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: دکتر روحانی در مجموع نکات خوبی را بیان کرد، بحث مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی و نیز مطرح ساختن جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه از جمله نکات خوب و قابل توجه در سخنان روحانی بود.



وی همچنین مطرح ساختن بحث مذاکرات هسته‌ای به عنوان یکی از حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران را از دیگر نکات مثبت در صحبت‌های رئیس جمهور دانست و ادامه داد: مطرح ساختن بحث حقوق هسته‌ای و اینکه ایران به دنبال بیشتر از حق خود نخواهد بود از دیگر ویژگی‌های مثبت در سخنرانی روحانی بود.



آصفری تاکید کرد: توقع بود دکتر روحانی در سخنان خود پاسخ دیوید کامرون را در خصوص اتهامات وارده به جهموری اسلامی ایران و نیز دخالت در امور داخلی را می‌داد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مطرح ساختن بحث مبارزه با داعش و شکل گیری گروه‌های تروریستی توسط استکبار نیز از دیگر نکات مثبت در سخنان رئیس جمهور بود لذا در مجموع رئیس جمهور مطالب خوبی را بیان کرد اما پاسخ به سخنان سخیف کامرون در سخنان رئیس جمهور جایش خالی بود.

نظر شما