شناسهٔ خبر: 1545712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خانی در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو":

رئیس‌جمهور طبق تعلیمات اسلامی پاسخ انگلیس را بدهد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان گفت: از رئیس جمهور انتظار می‌رود طبق تعلیمات اسلامی در اولین فرصت مناسب، به یاوه‌گویی‌های کامرون پاسخ مناسبی بدهد.

صاحب‌خبر -

حسن خانی در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در گرگان، ضمن تشکر از مواضع حسن روحانی در سخنرانی سازمان ملل گفت: تغییر مواضع استراتژیک ایران در مقابل استکبار جهانی و به دنبال آن روشن شدن مجرد بغض و کینه استکبار از ایران مقتدر اسلامی، نشان داد که انگلیس خبیث و دیگر کشورها هیچگاه به دنبال احقاق حق جمهوری اسلامی نبوده و نخواهد بود.


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در بخش بعدی سخنانش به سخنان کامرون پس از دیدار با رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به عرف دیپلماتیک و تعلیمات اسلامی، از ریاست جمهور انتظار می‌رود ضمن ابراز تنفر از استکبار و انگلیس خبیث در اولین فرصت مناسب، پاسخگویی لازم به یاوه‌گویی‌های آنان را به عمل آورند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علی آباد کتول همچنین در خصوص سخنان رئیس جمهور آرژانتین و سخنان حمایتگرانه وی از مواضع ایران نیز تصریح کرد: ضمن تشکیک در خصوص اعلام مواضع این کشور پس از گذشت حدود 20 سال(در خصوص بمب‌گذاری بوینس ايريس، شهرک یهودی و مقصر دانستن ایران)، اعلام این مواضع از یک رئیس جمهور در سازمان ملل را با توجه به این اوضاع به فال نیک می‌گیریم.  
 

نظر شما