سال گذشته برنامه دید در شب بامجریگری و تهیه کنندگی رضا رشیدپور اقدام به تولید محتوا در فضای مجازی کرد. این برنامه در مدت زمان کوتاهی توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند به طوری که حتی با پر مخاطبترین برنامههای تلویزیونی رقابت میکرد. این اتفاق در نگاه اول ممکن است بسیار ساده به نظر برسد اما با نگاهی به تاریخچه برنامههای اینترنی به راحتی میتوان تشخیص داد که این برنامه برای اولین بار در ایران توانست با برنامههای تلویزیونی رقابت کند.
اما در موفقیت این برنامه عوامل حمایت کننده از آن مانند نتبرگ را نباید از یاد برد. در سالهای اخیر شرکتهای پیشرو به دنبال ایجاد محتوای فاخر برای کاربران خود بودهاند. نتبرگ نیز به عنوان یکی از کسب و کارهای پیشرو در تجارت الکترونیک ایران، علاوه بر تبلیغات تلویزیونی در راستای ارج نهادن به نظر مخاطبان خود اقدام به حمایت از برنامه دید در شب کرد تا این برنامه بتواند بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبان ایرانی فراهم کند. این برنامه تا حدی بین مردم محبوبیت پیدا کرد که حتی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز مهمان این برنامه شد.
نتبرگ علاوه بر حمایت از برنامه دید در شب ضمن اهدای جوایز هفتگی، یک قرعه کشی بزرگ نیز میان تمام بینندگان برنامه دید در شب برگزار کرد که به دلیل اتمام فصل اول و تاخیر در شروع فصل جدید این برنامه، اعلام برندگان آن با کمی تاخیر مواجه شد.
مراسم اهدای جوایز جایزه بزرگ نتبرگ که دو سفر تفریحی به دیزنیلند پاریس است را میتوانید با مراجعه به این لینک مشاهده کنید.