شناسهٔ خبر: 14970407 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده پدافند هوایی نصر اصفهانی: آسمان ایران امن ترین آسمان در غرب آسیاست

اصفهان - ایرنا - فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: امروز آسمان کشور، امن ترین آسمان در منطقه غرب آسیاست و این جز با اتحاد نیروهای مسلح و بهره گیری از توانمندی های داخلی محقق نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم کنترل فرماندهی اباذر جوکار روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه پدافند هوایی گفت: رشد فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، فرصت بزرگی را در حوزه اطلاع رسانی فراهم کرده است.
وی ادامه داد: بی شک در این عرصه خبرنگاران بعنوان افسران جنگ نرم نقش مهمی در گسترش ارزش های اسلامی و دفاع از حریم نظام اسلامی دارند و در این مسیر با جان و دل ایستاده اند.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: امروز همانطور که نیروهای نظامی بعنوان سربازان جنگ سخت در دفاع از کیان اسلامی مجاهدت و بازدارندگی ایجاد می کنند، خبرنگارن نیز بعنوان سربازان جنگ نرم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده اند.
وی اظهار کرد:امروز خبرنگاران با دشمنانی مبارزه می کنند که به پیشرفته ترین امکانات رسانه ای مجهزند و در این مصاف مانع تحقق اهداف دشمن شده اند.
امیر جوکار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی گفت: با مجزا شدن این قرارگاه و تجمیع توانمدی های ارتش و سپاه در حوزه پدافند هوایی، این قرارگاه توانسته است در هشت سال گذشته ماموریت های خود را بخوبی انجام دهد.
وی با اشاره به اقتدار قرارگاه پدافند هوایی در مواجهه با پرنده هایی که در اطراف مرز ایران به پرواز درمی آیند، گفت: روزانه 12 اخطار به هر شی پرنده ای که به مرزهای ما نزدیک شود، داده می شود.
6027/7134

نظر شما