شناسهٔ خبر: 14969541 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیر نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی به دفاع پرس خبر داد؛

آثار برگزیده جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی به نمایش گذاشته می‌شود

دبیر نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی گفت: آثار برگزیده جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی به مدت 10 روز در گالری‌های حوزه هنری نمایش داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

«اسماعیل آجرلو» دبیر نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به نمایش عمومی آثار برگزیده جشنواره اظهار داشت: آثار برگزیده جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی به مدت 10 روز در گالری‌های حوزه هنری برای بازدید عموم به نمایش درخواهد آمد.

وی همچنین گفت: بر اساس سیاستگذاری جشنواره برای دیده شدن این آثار در سراسر کشور، سلسله نمایشگاه‌هایی در استان‌های مختلف با هماهنگی‌های صورت گرفته برگزار خواهد شد. آثار برگزیده ما در قالب بسته‌های هنری برای نمایش به سراسر کشور ارسال می‌شود؛ تا علاقه‌مندان در سراسر کشور فرصت دیدن این آثار را داشته باشند.

دبیر نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی در ادامه از برگزاری این جشنواره در سطح بین‌الملل خبر داد و گفت: ما امسال در قدم اول جشنواره را در سطح ملی برگزار کردیم؛ اما چشم‌انداز ما برای سال‌های آینده برگزاری جشنواره بین‌المللی است، و در همین رابطه نیز رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم؛ که خوشبختانه بسترهای مناسبی در شرق آسیا و آمریکای جنوبی فراهم شده است؛ تا صدای جشنواره را به گوش دنیا برسانیم.

آجرلو درباره استقبال هنرمندان داخلی از این جشنواره نیز گفت: سال گذشته با انتشار فراخوان این جشنواره هنرمندان زیادی اعلام آمادگی کردند و آثار فاخر متعدد تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. امیدواریم در سال آینده بتوانیم از ظرفیت تعداد بیشتری از هنرمندان کشورمان و هنرمندان بین‌المللی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است این جشنواره سال آینده ادامه پیدا نکند، گفت: ان‌شاءالله سال آینده ما با تمام توان و بهتر از امسال،  این جشنواره که تجلی اقتصاد مقاومتی است، را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما