شناسهٔ خبر: 14952076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در ششمین روز از هفته دولت

7 پروژه عمرانی و فرهنگی در رودهن بهره‌برداری شد

هفت پروژه عمرانی و فرهنگی در رودهن در ششمین روز از هفته دولت بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز با حضور فرماندار و معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند، امام‌ جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسؤولان از هفت طرح‌ عمرانی و فرهنگی رودهن همزمان با ششمین روز از هفته دولت بهره‌برداری شد.

ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی، مرکز بهداشت خانواده در درمانگاه حضرت محمد(ص)، تنها سینمای پنج‌بعدی در شرق استان تهران در پارک پرچم رودهن، موزه مردم‌شناسی و فرهنگ‌سرای شهرداری رودهن، خط اتوبوس‌رانی رودهن به تهران و برعکس، کلنگ‌زنی مسجد جوادالائمه(ع) در شهرک لاله صحرا و طرح هادی روستاها از پروژه‌هایی بود که امروز در رودهن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار رودهن در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: امروز چهار پروژه شهری را مورد بهره‌برداری قرار دادیم که یکی از آنها، تنها سینمای پنج‌بعدی شرق استان تهران است و با یک میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه در پارک پرچم رودهن افتتاح شد.

وی ادامه داد: فاز اول ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری رودهن در سه‌ طبقه که درمجموع هفت‌ طبقه دارد و بزرگ‌ترین مرکز دانشگاه علمی کاربردی استان تهران محسوب می‌شود، با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مهدی کچویی به راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی رودهن به تهران و برعکس و نوسازی خطوط تاکسی‌رانی اشاره و تصریح کرد: حدود 60 دستگاه تاکسی جدید تحویل سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری رودهن شد و تقریباً تمام تاکسی‌ها نوسازی شدند.

وی افزود: خط اتوبوس‌رانی از ایستگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن کار خود را با پنج دستگاه اتوبوس آغاز خواهد کرد و درصدد این هستیم تا با تحویل اتوبوس‌های بیشتر، ایستگاه‌های اتوبوس‌رانی داخل شهر را فعال سازیم.

شهردار رودهن بیان داشت: افتتاح موزه مردم‌شناسی و فرهنگ‌سرای شهرداری را داشتیم که با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است؛ این موزه قدمت 90 ساله دارد که پس از بازسازی ساختمان قدیمی به یکی از بهترین موزه‌ها و فرهنگ‌سراهای استان تهران تبدیل‌ و حدود 600 میلیون ریال امکانات و تجهیزات برای این مکان خریداری شده است.

کچویی در خصوص ساخت مسجد جوادالائمه(ع) در لاله صحرا گفت: شهرداری برای ساخت این مسجد، حدود 2 هزار مترمربع زمین در اختیار دفتر امام‌جمعه قرار گرفته است و این مکان مذهبی به‌زودی افتتاح و پشت این مسجد حدود 2 هزار مترمربع فضای سبز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/67029/ن40/

نظر شما