شناسهٔ خبر: 14950267 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

9 هزار تختی شدن بیمارستان ها در فارس با ساخت بیمارستان پیامبر اعظم (ص)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارستان یک هزار و ۴۰۰ تخت خوابی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) توسط شرکت های دوو و هیوندای کره در شیراز ساخته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارداد ساخت 13 بیمارستان با حضور وزیر بهداشت بین این وزارت خانه و طرف کره ای منعقد شده است که یک بیمارستان آن متعلق به فارس است، گفت: بیمارستان یک هزار و 400 تخت خوابی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم توسط شرکت های دوو و هیوندای کره در شیراز ساخته می شود.

محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه کار قرارداد ساخت این بیمارستان در حال بررسی در شورای اقتصاد است که در صورت تصویب، عملیاتی خواهد شد، خاطر نشان کرد: این بیمارستان مقرر است تا سه سال دیگر به بهره برداری برسد و این بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید فقیهی خواهد شد و بیمارستان شهید فقیهی تعطیل می شود و زمین آن به فروش می رسد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فارس با اشاره به اینکه چهار زمین برای چهار بیمارستان در نظر گرفته شده است که 2 هزار و 400 تخت را به تعداد تخت های دانشگاه اضافه می شود، تاکید کرد: با احتساب تخت های بیمارستان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در مجموع 9 هزار تخت بیمارستانی در فارس وجود خواهد داشت.
 

نظر شما