شناسهٔ خبر: 14941255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر شیراز:

شورا و شهرداری شیراز تنها به فکر کار و تلاش است

شیراز – رئیس شورای شهر شیراز گفت: شورا و شهرداری شیراز تنها به فکر کار و تلاش است و کمترین توجهی به شایعات و حاشیه ها ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلام مهدی حق دل ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری شیراز تاکید کرد: دستگاه قضایی به یک پرونده ورود کرده و متخلفی نیز مطرح شد که هیچ ارتباطی به شورا و شهرداری شیراز ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد همواره به دنبال شایعه سازی و ایجاد حاشیه هستند در حالیکه امروز همگان مشاهده می کنند که شیراز به یک شهر کارگاهی و مملو از پروژه های عمرانی تبدیل شده است.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: هیچکدام از اعضای شورای شهر شیراز به دنبال کارهای انتخاباتی نیستند و تاکنون هیچ جلسه انتخاباتی در شورا برگزار نشده است زیرا همگان تاپاسی از شب در جلسات راهبردی شهر حضور دارند.

حقدل افزود: شورا و شهرداری برای شادابی و نشاط مردم شبانه روز در حال کار هستند و اجازه نخواهیم داد که این شایعات و حاشیه ها تاثیر منفی بر روند کار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روند توسعه شیراز برای همگان مشخص است، گفت: سرانه فضای سبز شهر شیراز ۲۵ متر و سران فضای فرهنگی به ۴۰۰ هزار متر رسیده است.

رئیس شورای شهر شیراز در خصوص پروژه های شهری شیراز نیز گفت: هماهنگی بسیار مناسبی میان تمامی مدیران استان وجود دارد که این مهم باعث موفقیت است.

نظر شما