شناسهٔ خبر: 14918374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۳۳ پروژه عمرانی در شیراز افتتاح می شود

شیراز – معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با تمامی مشکلات و بودجه های کم ۳۳ پروژه عمرانی تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزاری خبرنگار مهر، آرش فرج زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری فعالیت های عمرانی شهرداری شیراز تاکید کرد: در حالیکه صدور پروانه و متراژ با کاهش ۴۰ درصدی مواجه هستیم اما هیچکدام از پروژه ها تعطیل نشده است.

وی تصریح کرد: تمامی پروژه های عمرانی شهرداری شیراز در حال ساخت است و دستوری نیز برای تعطیل کردن نداریم.

معاون عمرانی شهرداری شیراز یادآور شد: ۳۳ پروژه کلان در ۴۰۰ نقطه شهر شیراز فعال است که بخش کلانی از آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فرج زاده افزود: بخشی از کوهسار مهدی، پل کابلی و بخشی از پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان معلم از جمله این پروژه های کلان است.

وی تصریح کرد: پروژه کوهسار مهدی تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته در حالیکه اگر امروز بخواهیم این پروژه را از اول احداث کنیم به چند صد میلیون تومان خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز یادآور شد: فاز اول این پروژه در سال گذشته افتتاح شد و فاز دوم نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

فرج زاده افزود: بخشی از تقاطع غیر هم سطح میدان معلم نیز در اول پاییز افتتاح خواهد شد و پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز فاز دیگر پروژه افتتاح می شود.

وی ادامه داد: به طور حتم اول مهر ماه بار ترافیکی سنگینی بر میدان معلم شیراز وجود خواهد داشت به همین دلیل تصمیم به باز کردن فاز اول این پروژه گرفتیم.

نظر شما