شناسهٔ خبر: 14938111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهردار ماهنشان خبر داد

احداث سالن فرهنگی و اجتماعی شهرداری ماهنشان

شهردار ماهنشان گفت: سالن فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهر ماهنشان احداث خواهد شد.

صاحب‌خبر -

منصور ملکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پارک کودک شهر ماهنشان با اعتباری بالغ بر 990 میلیون ریال همزمان با هفته دولت و با حضور مسؤولان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه پارک کودک شهر ماهنشان در بوستان شهدای گمنام احداث شده است، خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه شده در این پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی و از محل اعتبارات شهرداری ماهنشان تامین شده است.

شهردار ماهنشان مساحت پارک کودک این شهر را 420 مترمربع اعلام کرد و یادآور شد: شهر ماهنشان پارک کودک مجهز نداشت و با احداث این پارک کودکان می‎توانند از آن بهره‎برداری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سالن فرهنگی و اجتماعی شهرداری ماهنشان نیز احداث می‎شود، اضافه کرد: این سالن شامل دو طبقه با سالن اجتماعات و با ظرفیتی بالغ بر 150 نفر در شهر ماهنشان پیش‌بینی شده است.

ملکی‎نژاد با تاکید بر اینکه سالن فرهنگی و اجتماعی شهرداری ماهنشان از محل اعتبارات ستاد بحران در دست احداث است، ادامه داد: مجموع هزینه‌های پیش‌بینی شده در احداث این سالن دو طبقه 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و با آغاز اجرای پروژه سالن فرهنگی و اجتماعی شهرداری ماهنشان بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال از اعتبارات هزینه شده است، افزود: در صورت تامین مابقی اعتبارات پروژه مورد نظر در سال‌های 95 و 96 به پایان می‎رسد.

انتهای پیام/73006/ک20/

نظر شما